سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان

 

تجزیه و تحلیل نظرات شرکت‌کنندگان در گروه کانونی اولیه به سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ما امکان می‌دهد تا تجربیات آنها را با برنامه‌نویسی رباتیک آموزشی و استفاده از آن در فعالیت‌های کلاس درس (RQ1) درک کنیم. می توان تشخیص داد که تنها 23 درصد از معلمان پیش از خدمت تجربه قبلی در طراحی و اجرای فعالیت های برنامه نویسی با روباتیک در کلاس داشتند. علاوه بر این، همه شرکت‌کنندگان با جنبه‌های اصلی تفکر محاسباتی آشنا بودند و 31 درصد از آنها تجربه قبلی «فعالیت‌های تفکر محاسباتی بدون پلاگ» داشتند. تقریباً همه شرکت‌کنندگان معتقد بودند که «رباتیک آموزشی راه‌حل خوبی برای وارد کردن برنامه‌نویسی به فعالیت‌های یادگیری با دانش‌آموزان خردسال است» زیرا «وقتی بچه‌ها ربات را برای انجام کاری برنامه‌ریزی می‌کنند، نتایج این عمل فوری است و در فرآیند یادگیری." سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  بسیاری از آنها "انتظار دارند در مورد رویکردهای آموزشی برای حمایت از فعالیت های یادگیری آینده با رباتیک" و یاد بگیرند که چگونه "می توانند نتایج دانش آموزان را در فعالیت های رباتیک ارزیابی کنند." هر دو گروه با مجموعه ای از رویکردهای یادگیری آشنا بودند که در یک دوره آموزشی دیگر یاد گرفتند، به ویژه یادگیری مبتنی بر پروژه، یادگیری مبتنی بر مسئله، یادگیری مبتنی بر بازی، کلاس های درس معکوس، و نظریه های یادگیری مانند سازه گرایی، ساخت گرایی، رفتارگرایی، شناخت گرایی، و کانکتیویسم نتایج این مصاحبه پایان باز در تعیین نوع شناسی فعالیت های آموزشی که معلمان پیش از خدمت باید سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  در این تجربه درگیر شوند بسیار مرتبط بود.

سوال تحقیق دوم (RQ2) با هدف تجزیه و تحلیل رویکردهای یادگیری انتخاب شده توسط معلمان پیش از خدمت برای حمایت از اجرای آینده سناریوی یادگیری با کلاس های واقعی دانش آموزان بود. معلمان پیش از خدمت در انتخاب رویکردهای یادگیری برای حمایت از اجرای سناریوی یادگیری و همچنین فعالیت های یادگیری آزاد بودند. با توجه به تجزیه و تحلیل متقابل ارائه شده در پیوست E، می توان تشخیص داد که پنج سناریو یادگیری برای اجرا در پایه هفتم طراحی شده است، سه سناریو برای هر دو پایه پنجم و ششم، دو تا پایه نهم و یک سناریو تا هشتم. مقطع تحصیلی. سناریوهای یادگیری با حمایت از تئوری های یادگیری سازه گرایانه و سازه گرا، به ویژه با استفاده از رویکردهای یادگیری مبتنی بر مسئله (7)، پروژه محور (4)، یا مبتنی بر چالش (3) برنامه ریزی شدند. برای تحلیل کفایت سناریوهای یادگیری و راه‌حل‌ها، دستورالعمل‌های برنامه درسی ملی برای هر پایه، تعریف مسئله، رویکرد یادگیری و سایر منابع توسط معلمان پیش از خدمت تهیه شد. این تجزیه و سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  تحلیل راه حل هایی با کفایت عالی (3)، بسیار خوب (2)، خوب (4) و رضایت بخش (5) نشان داد. علاوه بر این، راه‌حل‌های با کفایت بالاتر، راه‌حل‌هایی با مسائل پیچیده‌تر برای حل بودند که شامل طراحی سناریوهای فیزیکی پیچیده بود.

دستورالعمل‌های این وظیفه پیشنهاد می‌کند که معلمان پیش از خدمت باید مسائل چند برنامه‌ای را طراحی کنند و فعالیت‌های رباتیک آموزشی را برای آموزش محتوای برنامه‌نویسی در ترکیب با سایر حوزه‌های درسی طراحی کنند. از طریق تجزیه و تحلیل، متوجه شد که معلمان پیش از خدمت، توصیه ها و فعالیت های طراحی را با بیان چندگانه (RQ3) دنبال می کنند. برای انجام این بیان، معلمان پیش از خدمت باید دستورالعمل های برنامه درسی حوزه های دیگر  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان مانند پرتغالی، هنرهای تجسمی، ریاضی یا علوم را تجزیه و تحلیل می کردند.

ارزیابی ابعاد تفکر محاسباتی (RQ4) ارائه شده در هر سناریوی رباتیک آموزشی پیشنهاد شده توسط معلمان پیش از خدمت، در پیوست F ارائه شده است. مهارت هایی که این سناریو ممکن است در دانش آموزان آینده K-12 ترویج کند. برای انجام این کار، از ابعاد CT ارائه شده در موضوع زمینه استفاده شد. طبق ضمیمه F، تمام ابعاد CT در هر پروپوزال با شدت متفاوت ارائه شده است. سناریوهای «SOS TiNoNi»، «جنگل هوشمند» و «دو دوست نامحتمل» بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دادند (به ترتیب 4.8، 4.6 و 4.10) و از سوی دیگر، «خودرو درایو خودرو»، «پیچر و باتر» "، سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  و سناریوهای "حرکت و چرخش" کمترین امتیاز (2.50) را داشتند.

ارزیابی محتویات برنامه نویسی ضروری (RQ5) اعمال شده در هر راه حل برنامه نویسی در پیوست G ارائه شده است. تمام محتویات ضروری به جز حلقه ها، رویه ها، موازی سازی و هماهنگ سازی در راه حل ها پوشش داده شده است. این تجزیه و تحلیل به دنبال ارزیابی دانش برنامه نویسی معلمان قبل از خدمت نیست، سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  بلکه به ارزیابی محتوای برنامه نویسی است که می تواند توسط دانش آموزان K-12 آینده یاد گرفته و اعمال شود. نتایج نشان داد که تنها راه‌حل‌های «TiNoNi» و «جنگل هوشمند» تمامی مطالب را با کیفیت عالی (به ترتیب 5.00 و 4.80) پوشش می‌دهند Programming teaching sites for children . در واقع، این پیشنهادات دارای سطح پیچیدگی بالا، حل مشکلات پیچیده تر، و

Comments

Popular posts from this blog

تازه های مسابقات اسکرچ

سریع روش برای دانلود اسکرچ 3

اجرای مسابقات اسکرچ