کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان

 

 ns، و همچنین متوجه شوید که چگونه SML از تط کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  بیق الگو در هر تابع اتصال استفاده می کند و اجازه می دهد بیان، حتی زمانی که به نظر نمی رسد. در نهایت، بازگشت دم را مطالعه خواهید کرد، که مفهوم اولیه ای است که برای استدلال در مورد کارایی برنامه های SML، و به طور کلی هر برنامه کاربردی با استفاده از بازگشت نیاز است.

 

در ادامه، اهمیت توابع درجه یک و بسته شدن توابع - جالب تر کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  ین (و مهم ترین!) بخش برنامه نویسی تابعی را مطالعه خواهید کرد. با شروع با مبانی انتقال و برگرداندن توابع از توابع دیگر، با "نقشه" و "فیلتر" آشنا خواهید شد و رابطه بین توابع درجه یک و انواع چند شکلی را درک خواهید کرد. سپس به حوزه واژگانی، جنبه کلیدی معنایی یک تابع که از متغیرهای تعریف شده خارج از خود تابع استفاده می کند، می پردازید. چند مثال با استفاده از توابع درجه یک برای نشان دادن سودمندی آنها ارائه شده است.

 

در بخش پایانی دوره، نحوه استنتاج نوع SML از جمله استنتاج انواع کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  چند شکلی را بررسی خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه بازگشت متقابل را انجام دهید، و در مورد سیستم ماژول SML و نحوه ارتباط آن با ایده های اساسی کپسوله سازی و انتزاع. این دوره با بحث اساسی در مورد معنای معادل بودن دو تابع و اینکه چگونه برنامه نویسی کاربردی، به ویژه عدم وجود جهش، اجازه می دهد تا ساختارهای بیشتری معادل باشند، به پایان می رسد. اگر تا اینجا خوانده‌اید، به خودتان دست بزنید——راه درازی را پیموده‌اید!

 

چگونه یاد خواهید گرفت

این دوره 5 هفته با 30 ساعت مطالب است، اگرچه ممکن است به د کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  لیل سختی آن تا 40 ساعت طول بکشد. شما از هر دو سخنرانی ویدیویی و مطالب خواندنی استفاده خواهید کرد، که هر دو منابع عالی برای یادگیری هستند.

 

سه تکلیف وجود دارد که برای کسب نمره باید آنها را تکمیل کنید. هدف این ارزیابی‌ها به چالش کشیدن درک شما از مطالب است، بنابراین آماده باشید که برای آن تلاش کنید. همچنین فرصتی ب کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  رای به اشتراک گذاشتن و یادگیری کدهای دیگر یادگیرندگان خواهید داشت. برای درجه بندی نیازی به پرداخت هزینه گواهی نیست.

 

از سری زبان های برنامه نویسی است و به دنبال آن قسمت B و قسمت C قرار می گیرند. به شما توصیه می شود که کل مجموعه را تکمیل کنید تا ظرافت برنامه نویسی کاربردی را به طور کامل تجربه کنید.

این دوره دارای 26 هزار نشانک در کلاس مرکزی است.

تحقیقات دن گروسمن منجر به بیش از 50 نشریه با دا کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  وری شده است که تئوری، طراحی و پیاده سازی زبان های برنامه نویسی و همچنین ارتباط با معماری کامپیوتر و مهندسی نرم افزار را پوشش می دهد.

اگر به این دوره علاقه مند هستید، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دوره و نحوه ثبت نام در اینجا بیابید.

 

4. علوم کامپیوتر: برنامه نویسی با یک هدف (دانشگاه پرینستون)

 

رابرت سج ویک، مربی مشترک دوره

Computer Science: Programming with a Purpose تو کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  سط دانشگاه پرینستون در Coursera یک مقدمه بسیار جامع برای برنامه نویسی در جاوا است.

 

هدف از این دوره آموزش برنامه نویسی در زمینه علمی است. این مهارت های اساسی برای حل مسئله محاسباتی قابل اجرا در بسیاری از محیط های محاسباتی مدرن را آموزش می دهد. پس از گ کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  ذراندن این دوره نه تنها به جاوا مسلط خواهید شد، بلکه چندین مفهوم اساسی موجود در سایر زبان های برنامه نویسی را نیز درک خواهید کرد.

 

این دوره برای دانش آموزان سال اول کالج و حتی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان   دانش آموزان با انگیزه دبیرستان مناسب است. نیازی به تجربه برنامه نویسی قبلی ندارد.

 

آنچه یاد خواهید گرفت

دوره با پرداختن به این سوال شروع می شود "چرا برنامه؟" سپ کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  س، آناتومی اولین برنامه شما و روند توسعه یک برنامه در جاوا با زمینه تاریخی را شرح می دهد.

 

سپس به مفاهیم پایه برنامه نویسی جاوا مانند دستورات شرطی و حلقه ها خواهید رفت. ویژگی دیگری که یاد خواهید گرفت آرایه ها هستند. محاسبات با توالی زیادی از مقادیر از یک نوع بسیار رایج است، و شما از آرایه‌ها برای به هم زدن دسته‌ای از کارت‌ها و عبور از یک شبکه استفاده می‌کنید.

 

پس از آن یاد خواهید گرفت که چگونه با برنامه ها تعامل داشته باشید  کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  و اطلاعات را به دنیای خارج ارائه دهید که توسط برنامه نویسان به عنوان ورودی و خروجی شناخته می شود. خواهید دید که چگونه می‌توان از جاوا برای ایجاد نقاشی‌های فراکتال که پدیده‌های طبیعی را مدل‌سازی می‌کنند و انیمیشنی از توپی که در پنجره نمایشگر می‌پرد، استفاده کرد.

 

شما در مورد توابع و کتابخانه ها، یک مکانیسم اساسی که برنام کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  ه نویسی ماژولار را قادر می سازد - تقسیم یک برنامه به قطعاتی که می توانند به صورت جداگانه توسعه یابند، آشنا خواهید شد. این ستون فقرات بازگشت را تشکیل می دهد، موضوعی که از طریق چندین مثال کلاسیک، مانند برج هانوی، درباره آن صحبت خواهید کرد. سپس یک رویکرد علمی برای اندازه گیری و درک عملکرد برای توصیف زمان اجرای یک برنامه استفاده می شود.

 

شما به سمت برنامه نویسی شی گرا در جاوا خواهید رفت. شما انواع Programming class for children and teenagers in Isfahan  داده های خود را ایجاد کرده و از آنها در برنامه های خود به عنوان نمایش انتزاعی مفاهیم دنیای واقعی استفاده خواهید کرد. Th


Comments

Popular posts from this blog

تازه های مسابقات اسکرچ

اجرای مسابقات اسکرچ

مسابقات اسکرچ در تمام سطوح