آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان

 

 

از برنامه هایم درآمد دارم و این درآمد ثانویه من عل آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان اوه بر شغل اصلی من است. دسامبر گذشته 1500 یورو بردم. شرکت برنامه در طول دوره‌ای که بیمار بودم، انعطاف‌پذیری زیادی و درآمد پایدار به من ارائه کرده بود، بنابراین برای من، Andromo یک سرمایه‌گذاری عالی بود.

Andromo بسیار کاربرپسند است. این به طور کام آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ل نیازهای کاربر نهایی را برآورده می کند و این کار را به سرعت و کارآمد انجام می دهد. من یک وبلاگ دارم و برنامه من یک ابزار عالی برای تعامل با فالوورهای من است. علاوه بر این، درخواست من برای من 1400 دلار در ماه درآمد دارد.

Andromo به ما توانایی ساخت برنامه‌ها را بدون مه آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ارت کدنویسی داد و امروزه معمولاً 2-3 ساعت طول می‌کشد تا یک برنامه جالب روی Andromo بسازیم. ما حدود 2000 دلار از برنامه هایمان درآمد داریم و این درآمد اصلی خانواده ما است.

معمولاً دو روز طول می کشد تا یک برنامه با Andromo ایجاد کنم و ماهیانه بین 1200 تا 1500 دلار درآمد دارم. این درآمد اصلی من است که به من کمک می کند تا خانواده ام را تامین کنم.

حدود 10 روز طول می کشد تا یک برنامه جالب آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  ایجاد کنم. ساخت اپلیکیشن شغل اصلی من است و می توانم از خانواده ام حمایت کنم. به نظر من Andromo بهترین است، به همین دلیل من عاشق این پلتفرم هستم!

قبلی بعدی

کسب درآمد با ایجاد اپلیکیشن برای کودکان

 

سازنده برنامه Andromo به توسعه دهندگان ابز آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان ارها و سازگاری را می دهد تا با تبدیل برنامه های کودکان اندروید یا iOS خود به منبع درآمد غیرفعال، به راحتی  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان درآمد غیرفعال و شانس بیشتری برای زندگی رویاهای خود داشته باشند.

 

این را می توان با استفاده از تبلیغات بنری کس آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ب درآمد، تبلیغات بینابینی، تبلیغات بومی و حتی خریدهای درون برنامه ای به طور موثر به دست آورد!

 

یک برنامه به صورت رایگان ایجاد کنید

 

مراحل ایجاد اپلیکیشن برای کودکان

ایجاد اپلیکیشن‌های موبایلی با کیفیت زمان و تلاش زیا آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان دی می‌برد، اما با کمک Andromo می‌تواند بسیار آسان‌تر باشد. همچنین به سازندگان این امکان را می دهد که تمام کار سخت و استرس را از بین ببرند. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای ایجاد برنامه کودک عالی بعدی بردارید.

 

اسکرین شات از صفحه ثبت نام

ثبت

برای شروع، نحوه رسیدن به آنجا، به وب سایت Andromo بروید و روی دکمه «ایجاد برنامه» در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی کلیک کنید تا ساخت برنامه شروع شود.  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان با ایجاد یک حساب کاربری در وب سایت Andromo شروع کنید یا بلافاصله با کلیک بر روی نماد Easy Start شروع به کار کنید.

 

یک مدل را در بخش "شروع آسان" انتخاب کنید

در صفحه شروع آسان ما، کاربران می توانند الگوهایی را در زمینه های مختلف پیدا کنند.

 

همه قالب ها برای کمک به توسعه دهندگان در صر آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان فه جویی در زمان طراحی شده اند. یکی از آنها را انتخاب کنید تا شروع به ویرایش و پر کردن آن با اطلاعات کنید.

 

همچنین می توان از دکمه Create New Project برای ایجاد ی Phone programming training for children ک پروژه جدید از ابتدا استفاده کرد.

 

 


Comments

Popular posts from this blog

بهترین کلاس های آموزشی مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ

چرا آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان مهم است

برای دانلود اسکرچ چه کار کنیم؟